FUCK OJ, enough already!!!!

Discuss the latest news, TV programs, gossip or maybe you got an announcement to make.

Moderators: bingolong, Jennifer, tamra

Forum rules
Spam is not allowed. All spammers will be blocked and reported to appropriate agencies.
Post Reply
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

FUCK OJ, enough already!!!!

Post by tamra »

first I didn't watch the trial or give a damn for 3 reasons (he interrupted a possible series ending Bulls/Jordan playoff game, important evidence was omitted from the jump so I knew it was gonna be bullshit, and the never ending media stories about his wife - my gawd, she should have been sainted in spite of her own 'don't give a fuck' behavior!!! @.@)

NOW this dumbass shit over sports memorabilia that nobody but the Goldman's want.

do I have to throw a brick into the window of every tv news station to get another story aired?

what about the war? what about congress flip-flopping?? does OJ have to enter Capitol Hill for someone to give a damn? ]:o( :X
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
Murphdogg
Foot Kisser
Posts: 15
Joined: Sat Sep 18, 2004 12:30 pm
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by Murphdogg »

tamra, "oj simpson is innocent and he is my friend"-tim meadowns as Al Cowens on SNL
b.b
Shane God Damned Murphy

shanescomedy.com
bingolong
King of the Smilies
Posts: 26
Joined: Tue Feb 17, 2004 12:27 pm
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by bingolong »

Murphdogg,
:lol:
I went to Zimbabwe. I know how white people feel in America now; relaxed! Cause when I heard the police car I knew they weren't coming after me! 
EddieHill
Posts: 7
Joined: Sun Feb 12, 2006 4:36 am
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by EddieHill »

tamra,I do not get why that mother fucker is so fucking stupid. A son of a bitch like that that walks on two counts of murder should take his NFL retired ass out of the US and lay down and go to sleep on an island somewhere for the next 20 years before his ass dies. Same with Mike Tyson getting into trouble again, his ass should have been out of here too. Just because some mother fuckers got money it did not buy them brains.
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by tamra »

Murphdogg,

LMFAO :lol: well, then take your dysfunctional ass friend and get the fuck off my TV. OJ don't pay none of the utility bills (tv, electricity) that let me escape the nonsense and keep track of killer Cheney-Dick's ass! @.@

but you know some aryan nation degenerate will shank him in prison. 8-o
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by tamra »

EddieHill,

I guess their priorities are all wrong. life is just far too easy so they have to jump into complications instead of just enjoying FREE living. I mean how important was the sports stuff OJ wanted? and what crackhead was gonna buy it? @.@

but Mike Tyson got a raw deal on the rape charge. that was a straight up booty call. Desiree knew what was up when someone calls you to a hotel after midnight.
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
EddieHill
Posts: 7
Joined: Sun Feb 12, 2006 4:36 am
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by EddieHill »

tamra, That was bullshit with Tyson. They showed OJ `s new blonde girlfriend on the news. What is that bitch thinking? , she must have a death wish and high hopes that OJ will stab her too. OJ must be hung like a mule and take lots of viagra. Most 35 year old blonde women would not fuck a worn out 60 year old guy that is bangged up as bad as OJ from playing football. They say, "blondes have more fun". Lookout! The Juice is on the loose!
Appaloosa
Posts: 1
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:40 pm
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by Appaloosa »

tamra,
yeah i always thought no beauty contestant would be caught dead in anyones hotel room at that hour of the night...ever especially if she was in a contest then....
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

Re: FUCK OJ, enough already!!!!

Post by tamra »

Appaloosa,

YUP! what I said from jump! isn't she supposed to represent a decent, respectable woman. if they wanted hoes as contestants, the pageant would be held on the streets of Hunts Point or Hollywood & Vine :lol:

EddieHill,

that was too much OJ info for me. :lol: I'm serious I'm not keeping up with his life, his hoes, his health, etc. fuck 'em is all I can say about him. he's wasting valuable news time esp. when other more serious stuff is going on, i.e. his bad choices shouldn't rule the air waves.

not to mention there are hospitals and morgues all over THIS country filled with kids and wives hurt or killed from domestic violence situations but no one gives a shit. @.@ that's another reason the public outrage over him is total bullshit and the non-related people all emotional over it should take a long look at their own issues.
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
Post Reply