wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Richard loved going to the movies...
So do we. Who doesn't like music?

Moderators: bingolong, Jennifer, tamra

Forum rules
Spam is not allowed. All spammers will be blocked and reported to appropriate agencies.
User avatar
hellifiknow
Posts: 1
Joined: Sat May 07, 2005 11:37 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by hellifiknow » Thu Jan 31, 2008 9:17 am

tamra,

I read that Jimmy Page has said yes that they are going to tour...ditto on the 8-o 8-o 8-o

I never got to see them either, don't know where or when but plan on making every efforet to see them this time...maybe we should get bcddjjsc690 to be our guide and guru for the concert, he's seen them enough times to stay calm and not freak out like I'm probably going to. ;p :lol:

"boy, go get me something to beat your ass with" RP
bcddjjsc690
Posts: 19
Joined: Thu Mar 03, 2005 5:29 pm
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by bcddjjsc690 » Thu Jan 31, 2008 10:34 am

hellifiknow,tamra,

yeah that is awesome news,And I heard it here first ,thanks Tamra ,

And since you now know it's a possibility , I would start saving for the tickets now ,
Because with all the current morgage and economy problems a loan may not be an option,I predict them to attempt to break the [/i]Police[/i] current title of highest paid Rock Band.

hellifiknow, want me to send you a t-shirt ]:o)

go giants ]:o)
"you must be out-cho god-dammed mind "
User avatar
hellifiknow
Posts: 1
Joined: Sat May 07, 2005 11:37 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by hellifiknow » Thu Jan 31, 2008 2:05 pm

bcddjjsc690,
:lol: ...that's cold, I thought you meant a Led Zep concert t-shirt then I read the "Go Giants" comment...got me with a double whammy on that one. ;p :lol:

I aint commented in your visitors topic because I don't want to fuck up and spoil it...if you don't need that t-shirt for a crying towel sunday I'll tell you where you can stick it monday ]:o) ...good luck.


Tamra,
alright you heard the man, you got three tickets to buy so you better start saving now...and we don't want no nose bleed seats either. ;p

Got Pimp?... ;p :lol:

"boy, go get me something to beat your ass with" RP
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by tamra » Thu Jan 31, 2008 3:22 pm

hellifiknow,

hey i still have led zeppelin shirts from the 80s that I can still rock. have two. a sleeveless and raglan in pristine condition. :) I'm ready for the show. that's all I'm wearing. ]:o) naaah, I wanna get in not make the dumbass at the Led Zeppelin YouTube reel!

umm... about that Got Pimp? :lol: :lol: try Got Bitch? cuz it's gonna be a bitch to get tix. I have a feeling scalpers are gonna corner the market on this one. this would be equivalent to the return of The Beatles or wait...

damn, I can't mention one R&B band that would be a major reunion. I mean if The Commodores got back together, I'd go if I had tix and nothing that I didn't want to watch on TV was on including porn reruns, and I could go in my skiveys. :) naah, just playing, I would definitely go see The Commodores. now Ohio Players and Parliment, I'm there too.
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
bcddjjsc690
Posts: 19
Joined: Thu Mar 03, 2005 5:29 pm
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by bcddjjsc690 » Thu Jan 31, 2008 9:48 pm

tamra,

check it out ......[url]http://www.cafepress.com/cp/moredetails.aspx?showBleed=false&ProductNo=214150577&colorNo=0&pr=F[/url] - ny giants t-shirt' I found it on a link in Pryor's Planet
"you must be out-cho god-dammed mind "
User avatar
hellifiknow
Posts: 1
Joined: Sat May 07, 2005 11:37 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by hellifiknow » Fri Feb 01, 2008 5:10 am

tamra,


"try Got Bitch?"... :lol: :lol: ...I got a stepbitch does that count? She looks kinda like a cross between Larry King and a catfish so it would take a guy with very low standards...dadgummit, where's JTF when ya need him. ;p

I think your right about the scalpers cleaning up on this one, I wonder if they are going to sell tickets by lottery this time, they pulled names out and allowed the winners to buy two tickets but the scalpers probably got away around that system...speaking of scalpers, maybe Appaloosa can help us out getting tickets. ;p

Bob and his damn t-shirt @.@ :lol:

"boy, go get me something to beat your ass with" RP
User avatar
tamra
Pryor's Planet Volunteer Extraordinaire
Posts: 93
Joined: Mon Aug 15, 2005 2:44 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by tamra » Fri Feb 01, 2008 7:33 am

bcddjjsc690,

:lol: :lol: lawd hammercy too funny. I still can't believe the Giants are in the Super Bowl. and an ostrich who's always picked the winning team picked the Giants to win.

no love lost between Boston and NY. so this is gonna be good! because if Boston wins, after the Red Sox win, and with the looming Celtics, they'll get snooty again. @.@ so we may have to suit Kareem, Worthy, Cooper, Ramblis, Wilkes and Magic back up to shut 'em downnnnnn!!!

hellifiknow,

a cross between Larry King and a catfish.
[img]http://tam-ra.us/workitout/images/smilies/lmfao.gif[/img]
[img]http://tam-ra.us/workitout/images/smilies/haha.gif[/img]
---
huh? what? who? damn, I'm always the last to know.
Appaloosa
Posts: 1
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:40 pm
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by Appaloosa » Fri Feb 01, 2008 8:58 am

hellifiknow,
me no scalpum Larry King the catfish has more hair on the lips than he does on his head b.b
EddieHill
Posts: 7
Joined: Sun Feb 12, 2006 4:36 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by EddieHill » Sun Feb 03, 2008 2:15 am

tamra, The legends could even bring me off the bench against the easten conferance. LZ`s Page said they will reunite in September 2008 when Plant gets off that fagoot bluegrass tour.
User avatar
hellifiknow
Posts: 1
Joined: Sat May 07, 2005 11:37 am
Contact:

Re: wow, wow, wow - Led Zeppelin to reunite for a Ahmet tribute

Post by hellifiknow » Sun Feb 03, 2008 5:53 pm

tamra,

I hope that ostrich gets bird syphilis. ;p


Appaloosa,

Larry Kings got more hair than my step bitch, but if you'd teach me I bet we could peel her like a grape....you wanna be tonto or keemosloby? ;p

"me no scalpum"... :lol:

"boy, go get me something to beat your ass with" RP
Post Reply